מכונות כביסה מהוות מכשירים שהפרוצדורה לגביהם מאד ברורה: קונים, מחכים להובלה, המוביל, שבדרך כלל מגיע ללא הטכנאי, יגיד לכם שתצטרכו להמתין לו ולא לפתוח בעצמכם את החבילה, אחרת אין אחריות. כעת, בואו ונספר לכם משהו חשוב: האחריות הזו – לא רק שלא תשרת אתכם בפועל (כי כמעט כל דבר שיקרה למכונה הזו יהיה מחוץ לסעיפי האחריות שכתובים בתעודה), הטכנאים שיוזמנו לכם מטעם תעודת האחריות כנראה צפויים לתת שירות רע ולעשות עבודה גרועה. מדוע? משום שהם עובדים ברשתות הקניונים ובענקיות החשמל, שכל אחת מהן משרתת בממוצע 250,000 בתי אב. עם עומס עבודה כזה נוצר ייעול תהליכים שמי שנפגע ממנו הוא אתם, הצרכנים. במה זה מתבטא, אתם שואלים?
לאור הבדיקות שערכנו, כמעט בכל החברות, המדיניות היא לספק לכם צינור הורקה סטנדרטי בגובה 2 מ', להשאיר אותו רפוי, ולספר לכם שאתם צריכים להצמיד אותו עם מברג או עט יבש לכיור שלכם. נשמע מופרך? כך פועלים טכנאי מכונות כביסה בחנויות המובילות במוצרי חשמל. לכן, לא האחריות משנה ולא הטכנאי שצפוי להגיע, אלא רק דבר אחד: שיהיה לכם למי לפנות בנוגע למכונה כעת וגם בעתיד לאחר שתותקן. בפורטל "בעלי מקצוע" תוכלו למצוא חשמלאי מכונות כביסה מובילים שלא ישאירו אתכם עם מכונה ללא יכולת הורקה וללא התקנה מלאה של כל הנדרש.
לאור הניסיון שלנו עם לקוחות שפנו לפורטל, נוכחנו לדעת כי גם אם טכנאי החברה התקינו עבורם את המכונה, ברגע האמת כשהיה קילקול, השירות לא היה שירות, ולעתים דיילי החברה השאירו את הלקוחות ללא פתרון. רק בעלי מקצוע מפורטל מקצועי הבקיאים בתיקון מכונות כביסה יוכלו להיות לכם לעזר ברגעים אלה. חשמלאי מכונות כביסה אינו אדם שקשה למצוא. זה נדמה כי כך הוא המצב, עקב מה שנעשה בחנויות היבואן ברחבי הארץ. בפועל, מחוצהּ להן יש טכנאי מכונות כביסה נהדרים שרשומים בפורטל בעלי מקצוע אשר ישמחו לתת לכם שירות בוטיק.